Followers

Monday, May 30, 2011

Aku, AMM (anak mak mertua) dan hempon kami...

masa aku dok apdet blog nie..aku da ksorangan tanpa d temani hempon aku dulu..isk..isk..sian kt hang N900 oii...kalo dak, buleh gak laaa dngaq lagu2 yang aku aplod dlam tu..kisah hempon aku tu tk la sehebat crita yg dok tayang kt ur nearest cinema tu.....


hempon yg haku nk mula2 dulu...

dulu..aku tingin nk pakai ipon, pasai aku dok tngok mmber seben aku tu dok touch2 cam bes ja..masa tu aku pakai sony ericson..dah nama pon teringin..asben pon bli la..tk smpai 2mggu aku bgi balik kt asben..alasan...susah la..nk mms tk bole..nk 3g bole..tngh drve nk call or nk sms susah..tk mau lah..aku ni bukan jenih hat yg suka dok xplore sna sini..agak2 mudah nk pakai aku ok ja..biaq p lah nk kata kampung ka desa ka...hahahha..bukan hampa yg msg2..nk call2..aku nie ha...bila benda apple tu aku tk maw..asben aku nie guna la..dan2 aku nk nokia n900 tu..masa tu baru keluaq ja kt paper aku dah call En. Yuzzaimy aka asben aku..aku gitaw la nk n900 tu..cam bes ja..pada hal aku pon tk taw cemane la ati perot si n900 tu...bila dh dpt...emmm lgi skali aku rasa tk bes..tk bole nk mms..(ka..aku yg tk reti...tah la..smpai la nie tk bole mms..dlm user guide pon tk tulih pasai mms)..asben aku tnya..nk mms ngan sapa pon..aku cam senggih2 pasai tk dak jawapan hahahhah....dalam suka tk suka ke n900 tu lama gak la tahan kt tngan aku nie..lbih kurang 2thun smpai la smlm..arwah dh n900 tu...


hempon yg aku hegeh2 mnta seben bli huhuhu

asben aku kan ke guna ipon hat aku reject tu..dia nk p la trde in amik ipon4..belek punya belek ada la damage kt ipon lama tu..screen crack sket..aku hat tk mau n900 tu dan dan p bgi kt asben..ngan kata2 manis lagi berkrim...ce trde in hempon mama nie..cewahhhh..hahahha...nma pon lady ofkos la hempon aku tu berkeadaan elok molek come lote...maka arwah la n900 tu..haku ni tk de la hempon erkkk..ooo tidak..maka dengan ini balik la smula ipon tu ke pangkal jalan yakni tuan dia dulu HAKU nie...hek eleeeee..dia mai balikkkkk...tk pa lah..aku dok ingt..la nie aku jarang2 dah guna hempon time drve..dulu ye...dok kalut call nurseri nk amik anak lambat la..itu la ini la... so skrg tk de lagi..silap2 kak syasya yg dok sbuk call tnye mama blik kul bpe..nape lmbat?? bnyk sngt ke meeting mama nie...hahahha salu kalo balik lmbt aku ckp de mtg..

 hempon seben la nie...

atenye..SA kt kedai hempon smlm kata ipon5 bulan 7 baru kluar..aiii tk kan nk tukor lagi..ahaksss...eiii lemas..lemass..

hempon aku?????
-


-


-



-


-


-


la la la.... SEKIAN

2 comments:

Ayuraza said...

tunggu la bulan 7 baru leh pegi kedai sama2..keh3

zilazaimy said...

emmm tk maw lah..hempon canggih2 susah..muahahah