Followers

Monday, June 20, 2011

" BLOG WALKING BESAR-BESARAN !! "

Tadaaaaa..



hahhh..tba2 je gambaq bunga gergasi...eiii lariiii hahahha...idak nye weh...tdi haku sje je jalan2 tenangkan minda nie...tba2 nmpak bunge nie...ape ke name tah...kalo nk taw ce tnye kat Encik Zippo ni..heheh beliau telah mengadakan segmnt bertajuk seperti diatas...haku pon singgah la...

emm dlm sgmnt tu suh cite kekuatan blog...tapi blog haku nie tk kuat mana pon memandangkan baru saja dilahirkan...kira mcam ggi baby hat baru tumboh tu...muahahhaha....cumanya mcm2 crita la yg haku dok mngarut...de cita psal anak2...pasal kwan2...crita merapu merepek pon ada...

ok skrng nk tag Pn AnnYoo, Pn AyuRaza, Puan Nadeya tuan2 dan puan seterusnya...eh macam nk bgi ceramah plak dah...SEKIAN..

8 comments:

hasrul hassan said...

Salam singgah dari BK.

Selamat berkenalan dalam dunia blog. Sebagai tanda apresiasi untuk Zippo - saya follow blog ini. Kredit kepada Zippo kerana mengadakan segmen ini.

Jika sudi, meh jemput ke blog saya.
BANGKU KOSONG

Mungkin ada yang boleh dimanfaatkan. Terima kasih.

zilazaimy said...

tq memfolow blog sye ni...nti sye jenjalan ke BK ye..

linda a.k.a ibusumaiyah said...

wahhh...classs gitu gambor profile FB akak....hehehe..sajer cuci mata ushar banner kat tepi tu tadi..:)

salam perkenalan kak zila...

:)

zilazaimy said...

salam linda..heheh tu gamba stok prasan tu..muahahhahah...

Aizat Razali said...

dari segmen zippo . hehehehe , dah jenguk tadi .

kalau rasa nak jenguk dan follow kite kembali . silaa lahhh

sobri yaacob said...

dtg sni lwat k :)

blackroses said...

blogwalking here dari blog zippo..salam perkenalan

zilazaimy said...

salam pada sobri n blackroses..