Followers

Monday, June 13, 2011

Intro Rayerr..

memandangkan skrang dh msuk bulan Rejab...ehwahhh...heheh..dan MIL aku pon skrg dh tk menang tangan mnyiapkan tmpahan2 nya...stock nya...aku pon sbok la nk gitaw kot de spe2 (ade ke??? tah!!!) nk buat tempahan...(ishhh dr tdi..tmpah..tmpah...mendenye cikLah oiii)...ekceli MIL aku tu buat Songkok...alaa songkok...tk kan tk tau kot...ni ha...

 ni standard size...


 ni mcm MIL display kt kedai BAZAR MELAYU TAIPING


 eh! ni mcm antaran aku bgi ke AMM dulu...eemmm tak..tak..salah! macam jer...heheh


 ni sje amik pic cenggini...aku search je hahahha


ni design2 lilit kt tepi2 songkok tu..bsanya ikot suke ati customer nk mcmane...ade gak customer ckp ikot suke ati makcik lah nk lilit cemane asalkan tema raye sye thun nie maroon...contohhhh...


ha...ni salu nye kena tmpah, coz saiz lain..ni namanya songkok tinggi..bpe inci tk sure..tpi penah la de sorang mamat askar tu penah tmpah 7inc kot...dh macam nk menari tarian zapin plak haku tngok...tpi ensem gak kalo songkok tinggi kena ngan bju mlayu..

atenye kalo de yg nk ngoder nempah bole le bgi saiz pale si pemakai...emmm anak bujang aku sorng tu nmpaknye kena buat lain le tuk thun nie...pale dh beso..huhuh...eh tapi rega tk ingt la...kalo tk salah...budak2 below rm20 n adult plak ngikut saiz pale..yg paling mahal ofkos songkok tinggi tu..baldu yg MIL guna tu sngt cantik dan gebuwww gitu disamping agak susah sket nk meninggikan encik songkok iteww...SEKIAN.

No comments: