Followers

Tuesday, June 28, 2011

Konon....

mana gamba bday?? tipu..heee memg tipu pon...hahahha...tk leh arr nk upload...lupa bwak pembaca kad...hoiiii direct trnslation buruk norrr bunyiknyer...
eh nk cite mende lain nie...biasala tme ujung2 bulan bnyk benda nk byr..pgi2 tdi dh buat pymnt bil2..dan2 la sat nie..de dpt call...cenggini

aku: helo..(sora cam blagak2 gitu...nk layan x nak layan je...)
caller..ni pn sharifah fazilah ke
aku...emmm..
caller...sye call dr ASTRO...pasal bil puan untuk alamat d taiping...
aku..emmm
caller..de tunggakkan 35inggit...
aku...lam ati...allah haiiiii....then...emmm lagi
caller...bile ble clear ye
aku...dah...
caller..bile tu puan...
aku...pagi tdi...(hahah padan muka ang...malu la tu...call salah time muahahha)
caller...ooo melalui??
aku...meben2u
caller...ooo ok..tmekasih puan,,,tetttttt...

tak dan nk ckp cenggini...

aku ....ni nk tnya...kalo tunggak2 tu sakan dok tepon...ce kalo sye (dan2 lorat KL) byr lebih..tk pulak  astro call...emm puan...bulan ni puan terbayar lebih la...pat ringgit...len kali call la..ye sb acct kt ptjy salu blom dpt bil sye dh byr...(msti budak astro tu kata aku blagakkk...biaq p la...len kali dia tk call la...pasai dia kata nk record percakapan...muahahhahah)

haaa pas dia dngr leteran aku tu baru dia leh ckp..

caller...time ksih puan
aku...sme same...(ngan gmbira skali dpt ckp cenggitu..tpi dlm low tone la...tk marah kt budak tu pon...)

ang tggu la bulan depan...ang msti kena punya...bnyak ngat orng dok komplen pasai hampa nie...nk nek rega la..apa la...sebis mcm ape je...(tapi aku tngok gak..pasal tu ja yg ada...kalo da ASTRI aku nk gak langgan...tak pon ISTRUE..ka..ISFALSE ka...)

sapa sokong astro nye sebis burok lambai2kan tangan hampa kt aku hehehhe...
SEKIAN.

1 comment:

Nasz said...

uish...35 hinggit je nak call? takde keje kot?

MOHD NASER.com