Followers

Wednesday, June 8, 2011

sumplement tok moh



 awat tba2 gambaq nie??? ofkos la psai kesihatan anak2...penting nie wehhh...haa nie tok moh nk bgi taw ni...



sejak anak truna aku Iman msuk umo stahun..aku da stat bgi mkn smplmnt scott emulsion hat puteh tu...mngikut kata tukang juai tu...heheh tukang juai pon aku leh caya...yg puteh tu paling baik sb original..tpi bau...alahaiiii menggelegak jiwa mak nie nakkkk...uwekkkk...tpi nk kan sihat punya pasal aku ajr la Iman mkn hat puteh nie...emmm kakaknye tk ndak nye eihhh..sbatu dia lari kalo aku dok paksa dia mkn...lgipon dia dh 6thun..dh taw mna sedap mne idak...cam Iman nie..dia folow je..mula2 aku siap sedia air berperisa lgi..pas mkn scott tu sulam ngan air....hah!!! sulam...ape ke merepek cik Lah nie sulam anak dia...ingt baju kurung kot. hahahah sulam tu ye mean pas mkn scoot mnum la air...eh btoi ka..tah...pahaman aku cenggitu la...ok tu untuk bbrapa bulan mula2 mkn scoot tu...so la nie...sorry ye mama...air2 no way...mnum scott then ok...dh imun kot ngan bau hanyir tu...siap paksa suh mnum air ye tuan2 dan puan2...tpi dia tk kan mnum...kakaknye plak demand...mkn pastel scott...emm ok lah kak oiii dr tk mkn...dh le awok tu susah bbenor nk mkn ubat kalo tersakit...so aku sggest kt u oll...u oll mane2 lah...huhuhu....ok...kalo bole bgi le ank2 mnum scoot hat puteh tu...insylhhhhhh beroleh kesihatan yg baik hendakNya...SEKIAN

No comments: